Vise.. vise

Eu si visul meu… doua persoane diferit a putea spune. Sau poate ca sunt intruchiparea aceleiasi persoane in doua lumi diferite. Lumea in care traiesc eu este o lume normala, este lumea noastra, a tuturor. Este o lume unde exista si tristete si fericire, si suferinta si… si de toate. Lumea in care traieste visul meu este o cu totul alta lume. Este o lume in care totul este asa cum vreau, este o lume in care sunt iubit, este o lume in care exist. Este o lume perfecta pentru mine, dar este ceva ce in viata reala nu se poate atinge, este ceva absolut imposibil. Si cred ca tocmai acest imposibil face totul atat de frumos. Este o lume in care am tot ce imi doresc, dar nu ma plictisesc. fiecare zi e altfel, totul e plin de surprize. E frumos. Si cred ca imposibilul vine chiar din faptul ca nu exista plictiseala. Nu cred ca exista viata fara plictiseala, nu exista nimic de care la un moment dat sa nu te plictiseti. Chiar si daca ai tot ce-ti doresti te plictisesti. Te plictisesti pt. ca nu-ti poti dori mai mult. Eu cred ca unul dintre cele mai de pret daruri p care le au oamenii este acela ca ei pot sa viseze. Atunci cand visezi totul e mai frumos, mai plcut, totul e asa cum vrei, pt. cat timp vrei si nimeni nu poate sa-ti zica ca nu e bine. Sa visezi este bine  si cum ai face scurte calatori in paradis si ai trai printre ingeri. De asta imi place mie sa visez.

Un răspuns to “Vise.. vise”

  1. Intr-adevar visul ne reda de multe ori zambetul pe buze si ne aduce lumina in suflet.Un vis frumos ne inalta pe culmi inalte si ne ajuta sa vedem totul cu alti ochii.Frumoasa viziune asupra vietii!

Lasă un răspuns

